دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

هرچی سنگه واسه پای لنگه ...

از اون جایی که همیشه گفتن هرچی سنگه واسه پای لنگه ... مثل این سعید عبدولی بنده خدا همیشه دارن پیروزیش که مثل روز روشنه رو به شکست تبدیل می کنن ...

حالا شده قضیه من و امثال من و طول خدمت سربازی ... سال 90 وقتی که همه درسای لیسانسم تموم شد و فقط مونده بود پروژه پایانیم، از اونجایی که پدرم درصد مختصری جانبازی و خدمت جبهه داره و بر اساس قانون اون زمان حدود 8ماه و نیم کسر خدمت از این قانون مشمول حالم میشد + 1 ماه کسر خدمت مدرک لیسانس = 9ماه و نیم کسر خدمت از 18 ماه خدمت = 8 ماه و نیم باید خدمت می رفتم ... منه از همه جا بی خبر و سرخوش به خاطر این خدمت آبکی و کوتاه، پروژه رو هی داشتم لفتش می دادم که چشمتون روز بد نبینه یهو اواسط اردیبهشت 91 اعلام کردن همه کسری خدمت ها رو برداشتن و خدمت از 18ماه شده 21 ماه ... خدا نصیب هیچکی نکنه که من بدجوری شوکه شده بودم و چون حساب زیادی هم روی ارشد باز نکرده بودم زیاد امیدی به قبولی نداشتم ... خلاصه اینکه نهایتا ما رفتیم ارشد ...
حالا بعد از دوسال که کلی با خودم کلنجار رفتم تا قانع بشم به خدمت 21 ماهه با اندکی کسرخدمت و مثل همون دوران بازم از همه جا بی خبر و سرخوش در حال کار با سرعت آروم روی پایان نامه بودم و با این احتساب که حالا عجله ای نیست و بزار با آرامش خیال پیش ببرم و از این حرفا ... که امشب اخبار اعلام کرد به دلیل کاهش فرزندان ذکور در کشور و نیز نیاز به نیرو در بخش نظامی کشور، خدمت از ابتدای سال 94 به 24 ماه افزایش پیدا می کنه و به احتمال زیاد دوباره کسرخدمت ها هم تقلیل پیدا می کنه ...
یکی میشه بیاد من و سعید عبدولی رو توجیه کنه که این سنگ ها چرا همش واسه پاهای لنگه ؟!!؟!؟
----------------------------------------------------
پی نوشت:

الان واقعا نمی دونم باید بگم چه احساسی دارم اما فقط اینو می دونم که باید هرچه سریعتر سر و ته پایان نامه رو هم بیارم و برم سربازی ... چون این طوری که از شواهد و قرائن برمیآد اگه اینکار نکنم به زودی قانون خدمت سربازی عوض میشه و طول دوره اون دائمی میشه تا وقتی که ملت عزیز لطف بفرمایند و ازدیاد نسل کنند و بچه هاشون هم به سن خدمت سربازی برسه و تازه بعد از همه این اتفاقات مذاکرات هسته ای هم به نتیجه برسه و آمریکا و ایران بشن دو کشور دوست و همسایه و برادر و از اینا ... اسرائیل هم از صحنه روزگار محو بشه و فلسطین اشغالی بشه سرزمین مقدس فلسطین و قص علی هذا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد