دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

رادیو ...

توی این مدتی که توی بخش فوق برنامه ی معاونت فرهنگی دانشگاه حضور داشتم و کم و بیش فعالیت می کردم با خیلی آدم های خاصی(آقای کمالی، خانم کریمی، آقای محمد عطایی، آقای دکتر شهسواری، آقای اشرف، آقای دکتر فروغی و دکتر اسماعیلی و خیلی های دیگه) آشنا شدم ... کلا همه چیز متفاوته اینجا ... محیطش، قوانینش، آدماش و ...

اما مثل همیشه از این فرصت سعی می کنم استفاده های مفید رو ببرم و به تجربیاتم بیشتر اضافه کنم ...

یکی از این آدم های خاص خانم امیدالله هست که شخصیت جالب و روحیات و زیبایی داره ... یه شخصیت هنری ... ایشون ظاهرا توی صدا و سیما استان اصفهان هم فعالیت داره و به همین دلیل هم یه کانون رادیویی واسه دانشگاه تاسیس کرده ... یه رادیوی درون دانشگاهی که کار بسیار گسترده و سنگین و اما جالب و هدفمنده ... از وقتی متوجه این قضیه شدم خیلی علاقه داشتم که بتونم یه جورایی بهشون کمک کنم ... حالا یا از طریق گویندگی یا نویسندگی ... اما تا حالا اصلا تجربه ی همچین کاری نداشتم و اصلا نمی دونستم به درد این کار می خورم یا نه و اصلا می تونم کمکی بکنم یا نه ...

امروز بر حسب اتفاق متوجه شدم که ایشون جهت تکمیل کادرشون دارن از یه سری دانشجوها تست می گیرن ... منم نمی خواستم شانس و فرصتم رو از دست بدم و رفتم تست دادم و تقریبا ازم راضی بودن و قراره ان شاءالله ازم استفاده کنن ... البته خب خدایی امروز بدون هیچ آمادگی قبلی رفتم و اونا هم این نکته رو در نظر گرفتن ...

حالا امیدوارم با توکل برخدا بتونم توی این کار موفق باشم و پیشرفت کنم ... چون همیشه کار رادیو و بخصوص گویندگی رو دوست داشتم و دارم ...

اگه بشه چی میشه ...

نظرات 4 + ارسال نظر
کریمی 1391/12/11 ساعت 18:18

سلام
آرزوی موفقیت براتون دارم و امیدوارم به آرزوتون برسید

سلام
ممنون فرمانده کل قوا ...

عبدممدللری 1391/12/19 ساعت 22:09

لرها رو این رادیو استخدام میکنه؟
مونم ایام

دوست عزیز شما قبلاً یکی از خوانندگان وبلاگ سابق بنده بودید و دردسرهای زیادی رو برای من ایجاد کردید و هرگز قبولتون نداشتم ... این بار رو فقط استثنائا جواب کامنتتون رو دادم ... لطفا دیگه نظر ندید چون دیگه نظراتتون تایید و نمایش داده نمی شه ...

مرتضی 1391/12/19 ساعت 23:49

همیشه این اکتیو بودنت مورد تحسین همگام بوده .امیدوارم در راهی که می ری موفق باشی.

لطف داری برادر عزیزم ...
ممنونم ... ایشالله خودتم موفق و موید باشی ...

ستاره 1391/12/26 ساعت 22:52

موفق باشی

ممنون !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد