دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

دست نوشته های محسن سیفی

مجموعه ای از دست نوشته های شخصی بنده

دست نوشته ای برای مادر

مادر خوب و عزیزم
هرچه با خود اندیشه نمودم که چگونه گرامیداشت روز زن را تبریک بگویم که در
برابر مهر بی پایانت آبرومندانه باشد زبان را قاصر و ناتوان دیدم...
تو که با همه وجودت در تمام عمرم مرا مراقبت نمودی، حتی در لحظاتی که من در
منجلابی فرو میرفتم و فکر میکردم هیچ کس نمی داند تو با تلنگر احساس خود مرا
رهانیدی... چگونه و به چه زبانی و با چه آبرویی مهرت را جبران کنم...
افسوس که خجل از روی تو و حضرت زهرا هستم...
پس در روز میلاد بانوی دوعالم و گرامیداشت مادر باز هم من هستم که دست نیاز
دعا به سوی شما بلند میکنم...
دوستت دارم مادرم :-*
محسن سیفی - یکشنبه 31 فروردین ماه 1393 (روز مادر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد